Hae verkkokaupasta

Kirjaudu
sisään

Kirjaudu sisään
Ostoskori

Ostoskori

Lisää tilausnumerolla:

Liity jäseneksi

Unohdin salasanani

Sähköpostiosoite

Salasana

Toimitus- ja maksuehdot


Toimitusajat ja -tavat


Postin lakkoon liittyen: Toimitamme kaikki lähetykset tällä hetkellä Postin paketteina. Toimituksessa saattaa olla viiveitä. Tämä ei vaikuta lähetyksesi postikuluihin.

Toimitamme tuotteet Suomessa Postin välityksellä. Tilaus ja sitä koskeva lasku toimitetaan postitse joko kirjeenä asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai pakettina lähimpään Postin toimipisteeseen. Mikäli organisaatiollasi on Postin kuljetussopimus, tulee tilaus suoraan tilausosoitteeseen.

Tietopalvelun tilausten normaali toimitusaika on 5—10 arkipäivää. PS-kustannuksen, Tuuma-kustannuksen tai varastossa valmiina olevia tuotteita saamme Postin matkaan tilauksesta seuraavana 1—2 arkipäivänä. Voit varmistaa halutessasi saatavuuden asiakaspalvelustamme puhelimitse 014 337 0050 (arkisin klo 9—16). Ota meihin myös yhteys jos haluat tilauksesi erityisen nopeasti.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Toimitamme tuotteita myös ulkomaille. Ulkomaan toimituksista veloitamme postikuluja 14,90 euroa. Tee tilaus ulkomaille toimitettavista kirjoista sähköpostitse: asiakaspalvelu@tietopalvelut.fi

Lähetyskulut Suomessa


Kirje tai pikkupaketti postitse 4,90 euroa
Postipaketti Postin toimipisteeseen 7,90 euroa
Yli 60 euron tilaukset postikuluitta
Pikatoimituksissa hintaan lisätään 5 euroa

Tilausvahvistus


Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Maksaminen


Voit maksaa tilauksesi verkkopankissa tilauksen yhteydessä. Voit valita maksutavaksi myös laskun. Lasku lähetetään samassa lähetyksessä tilauksen kanssa. Laskulla on maksuaikaa 21 päivää. Lasku voidaan lähettää myös eri osoitteeseen tai verkkolaskuna. Täytä tällöin erillinen laskutusosoite ostoskorissa.

Laskulla tilatessasi vakuutat, että olet yli 18-vuotias.

Voit tilata tuotteita myös postiennakolla. Lähetyskuluihin lisätään tällöin postiennakkomaksu 4,66 €. Yksityishenkilöiden yli 150 euron tilaukset toimitetaan postiennakolla (lisämaksu 4,66 €).

Jos sinulla on avoimia laskuja, toimitamme uuden tilauksesi vasta kun avoimet laskut on maksettu. Tarvittaessa tarkistamme luottotietosi. Väärinkäytösepäilyissä pidätämme oikeuden olla lähettämättä tilausta.

Veloitamme maksukehotuksista huomautuskuluja 5 euroa/kpl. Kahden maksukehotuksen jälkeen laskutamme saatavamme perintätoimiston kautta. Kannustamme ottamaan maksuvaikeuksissa heti yhteyttä, niin voimme järjestää asian niin, että maksu onnistuu.


Maksupalvelutarjoaja


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Tutustumis- ja palautusoikeus


Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän tutustumis- ja palautusoikeus. Aika lasketaan tuotteiden vastaanottamispäivästä. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Suomessa asiakaspalautus on maksuton. Ulkomailta tulevasta asiakaspalautuksesta asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuneet kulut.

Voit tehdä ilmoituksen tilauksen palautuksesta 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta, jolloin sinulla on palautusilmoituksen jättämisestä laskien 14 päivää aikaa palauttaa tuote. Palautusilmoituksen voi tehdä sähköpostitse asiakaspalvelu@tietopalvelut.fi

Palautuksessa on oltava mukana palauttajan yhteystiedot, koko lähetystä koskeva lasku tai kopio siitä, sekä selvitys palautuksen syystä. Ilman palauttajan yhteystietoja emme voi kohdistaa palautusta oikeaan tilaukseen.

Palautus Postin kautta:


Kirjoita kuoreen palautusosoite:
Asiakaspalautussopimus 605892
Funtor Oy / Tietopalvelut
PL 86
40101 Jyväskylä

Pyydä Postista kuitti palautuksesta.


Ongelmatilanteet


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa meille virheestä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Chat - Asiakaspalvelija on paikalla

  • Hei, miten voin auttaa? Kirjoita kysymyksesi alla olevaan laatikkoon ja paina lähetä.